CfL – Fremtidens Salg

Netværksgruppe med fokus Fremtidens Salg

I netværket Fremtidens Salg lægger vi stor vægt på den seneste viden og bedste praksis blandt førende salgs- og forretningsudviklingsledere i udvalgte danske virksomheder og organisationer. Hvordan fanger vi de nyeste samfundstendenser, der er vigtige for vores salg? Hvordan kan du som leder skabe gennemslagskraft i salget i din virksomhed?

CfL – Fremtidens Salg

 

Agendaen

Digitalisering, globalisering og andre megatrender karakteriserer og udfordre danske virksomheders udviklings- og salgstrategier. Samtidig går salgsdisciplinen tilbage, når det kommer til udvikling og forskning på dette område sammenlignet med andre brancher såsom marketing.

Alle forhold, der stiller nye krav til salgschefers evne til at se nye forretningsområder, samarbejde mellem afdelinger i en given virksomhed / organisation samt udstyre og motivere de enkelte salgsrepræsentanter.

Som en del af netværket Fremtidens Salg samler vi 15-18 førende ledere indenfor salgs- og forretningsudvikling, på tværs af alle sektorer. De er alle skarpe i debatten og parat til at åbne op hjælpe hinanden i deres professionelle arbejde og opbygge stærke relationer.